23948sdkhjf

Salling Group stormer frem i imageundersøgelse

Coop går til gengæld tilbage. De to ærkerivaler bytter plads på listen.

Salling Group er rykket 14 pladser op på den liste over virksomheders image, som Berlingske Business udgiver hvert år.

Coop er till gengæld gået hele 61 pladser tilbage.

- Salling Group har udvist en langt større åbenhed om virksomheden, end man tidligere har set. Samtidig har den fået en yngre ledelsesstil, som helt sikkert er med til at ændre opfattelsen af den, siger detailekspert Bruno Christensen om baggrunden.

Imageanalysen bygger på vurderinger fra 3513 erhvervsledere, der især har vægtet emner som ansvarlighed, troværdighed og ledelse.

Rema 1000 er stadig den supermarkedskæde, der ligger højest på listen med en 15.-plads.

Bruno Christensen mener, at formandsopgøret til gengæld har skadet Coops image.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.203